Wednesday 1 May 2013

NUTRIFERON SHAKLEE a.k.a First aid

As salam...
Kali ni kite cete sal kebaikna Nutriferon lak yer kwn2...

**Credit to suwaibahm**

Apa fungsi nutriferon utk kite?
Nutriferon begitu sinonim dgn demam, selesama, batuk dan resdung...ini kerana nutriferon mengaktifkan interferon dalam badan yang bertindak sebagai ''alarm" kepada antibodi dalam badan untuk bekerja melawan serangan virus dan bakteria.

apa lagi fungsi nutriferon yang kita tak tahu?

1. Menguatkan sistem imun dalam 3 hari - wow! sebab tula ia dijadikan sebagai "first aid" dirumah. ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi (antibodi) dalam badan untuk tindakan: sel-sel yang terlibat ialah T-sel, B-sel, dan macrophage.
2. Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
3. Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B & C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.
4. Melindungi terhadapvirus influenza - ia mengimbangi repon imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

5. Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi  kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

6. mengelakkan penuaan pramasa - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.


7.  mengurangkan masalah yang disebabkan monopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.
8. Membantu masalah PMS - Terbukti secara klinikal untuk mengurangkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing-swing.

banyakkan fungsi nutriferon yang tidak kita ketahui?
jom dapatkan nutriferon dengan harga yang istimewa..
kindly sms/whatsapp 012-6756177
or email me zizy_zett@yahoo.com

No comments :

Post a Comment